close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פאפא ג'ונס - פיצה באשדוד כפי שלא הכרתם

מערכת שורשכג סיוון, תשפג12/06/2023

סניף פאפא ג'ונס אשדוד ממוקם בלב ליבה הפועם של העיר. הוא נושק לקו המים, וממוקם קרוב לאטרקציות פופולריות באזור כמו קניון אשדוד והמרינה

תגיות:
צילום: פאפא ג'ונס
אשדוד היא עיר תרבותית המתגאה במסורות קולינריות ארוכות שנים של תושביה, מה שבא לידי ביטוי במסעדות ובתי
צילום: פאפא ג'ונס
קפה באווירה אותנטית שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. אך כעת יש לעיר הנמל מקור גאווה קולינרי נוסף - פאפא ג'ונס, אחת מרשתות הפיצה האהובות ביותר בעולם.

עיר הנמל אשדוד בדרכה להפוך לפנינת תיירות עם אחת מרצועות החוף היפות בארץ שכבר מושכות מבקרים רבים מהארץ והעולם, כמו גם תכנון של 32 בתי מלון, גלגל ענק ופרויקטים נוספים שנועדו לשפר את רווחת התושבים והמבקרים. בנוסף, אשדוד ממצבת את עצמה כמרכז קולינרי מעניין בנוף המקומי - עם מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שמדגימים את הפסיפס האנושי המיוחד הקיים בה, לצד כניסתן של רשתות בינלאומיות לזירה. אחת המסעדות הבולטות בנוף העירוני המקומי היא פאפא ג'ונס, ענקית הפיצות מאמריקה שהגיעה בשנת 2016 והפכה לאחת הסיבות הטובות ביותר לבלות בעיר. מחפשים מקום טוב לאכול בו פיצה באשדוד ? פאפא ג'ונס היא הפיצה המושלמת בשבילכם.

מיקום אסטרטגי
סניף פאפא ג'ונס אשדוד ממוקם בלב ליבה הפועם של העיר. הוא נושק לקו המים, וממוקם קרוב לאטרקציות פופולריות באזור כמו קניון אשדוד והמרינה, הופך לאטרקציה בפני עצמה, סיבה נוספת לצאת לבלות באשדוד. לכן הלקוחות יכולים לשבת במסעדה כחלק מהבילוי היומי או הלילי בעיר. מיקומו האסטרטגי הופך אותו לנגיש ונוח להגעה בכל אמצעי תחבורה - רכב פרטי, אוטובוס וגם ברגל, כך שכל מי שרוצה להנות מפיצה אמריקאית מושחתת ואיכותית ליד הים, להביט בגלים ולנשום את האוויר הנעים, יכול לעשות זאת ביעילות.

תפריט עשיר ומגוון שמתאים לכולם
סוד הקסם של פאפא ג'ונס טמון ביכולת לשמר את אותם טעמים מרגשים וייחודיים בכל אחד ואחד מ-6,000 סניפי הרשת. לפיכך, גם בסניף אשדוד תמצאו את כל הטעמים שיחזירו אתכם הביתה, או יקחו אתכם למחוזות רחוקים, תלוי בסוג הפיצה אותה בוחרים. תהנו מהחופש לבחור בין פיצות מיוחדות: קאריביאן, יוונית, טוסקנית שש גבינות, קלאסית ועוד רבות מעולות ומפתיעות.

לצד זה תעצבו את פיצת החלומות כפי שתמיד דמיינתם אותה, תבחרו כל חלק בפיצה שלכם עד הפרט האחרון: החל מבחירת סוג ועובי הבצק, בחירת התוספות על הפיצה (עם מגוון תחליפי בשר טבעוניים שמתאימים לשומרי כשרות, צמחונים וטבעונים, שאוהבים פיצה ורוצים את החוויה הקולינרית העוצמתית ביותר) ועד לרטבים המופלאים שתרצו לטבול בהם את הפיצה ומנות הצד הנלוות, ולהוסיף שפע של טעמים לכל ביס וביס. ביניהם תמצאו - רוטב ברביקיו, שום, באפלו שלא רק מביאים את הטעם המקורי של אמריקה לצלחת שלכם, אלא שהם גם טבעוניים לחלוטין.

שירות מנצח
הרעב תוקף לפתע במהלך טיול או ערב שקט בבית? מזמינים ארוחה מפאפא ג'ונס ותוך חצי שעה כבר מתאספים סביב השולחן ומתחילים לאכול בהנאה. פאפא ג'ונס מתחייב לשירות האיכותי ביותר כך שהפיצה שלכם תגיע טריה, חמה וטעימה בכל מזג אוויר, בשמש הקופחת ובגשם זלעפות. נקודה חשובה נוספת שהופכת את השירות של פאפא ג'ונס לטוב ביותר - שעות פעילות הסניף. סניף אשדוד פתוח עבורכם בכל ימות השבוע, מהצהריים ועד חצות. כשמתחשק לכם פיצה אמריקאית מושחתת וטובה באמצע הלילה, האפשרות הזו זמינה לכם.

הפיצה הכי טובה בעיר
לסיום, סניף פאפא ג'ונס אשדוד הוא מקום מצוין לארוחה מפנקת וטובה עם חברים או משפחה. עם מיקום מנצח בלב העיר ליד הים, תפריט עשיר ומגוון שקולע להעדפות והטעמים של תושבי האזור והמבקרים בו. עם פיצות, מנות צד, וקינוחים שכולם אוהבים, שירות נהדר, מיקום נוח בלב העיר והמחויבות לחומרי הגלם האיכותיים ביותר, טריות ולשירות המהיר והטוב ביותר - פאפא ג'ונס אשדוד הופך לחלק בלתי נפרד מהנוף ומההווי של העיר, אחת מהאטרקציות האהובות ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה